020 - 23 766 22 info@sky-park.nl
  • nl
  • en
  • de

Veelgestelde vragen

Hieronder treft u een lijst van onze veelgestelde vragen aan.
Mocht uw vraag er niet tussen staan. Neemt u gerust contact met ons op.

Klik op de vraag om het antwoord te zien.

Welke service van Sky Park moet ik kiezen?

Uw keuze voor de service is volledig gebaseerd op wat u belangrijk vindt.

Kiest u voor de beste prijs met een goede service:
Kiest u dan de Shuttle parking service.

Kiest u voor snelheid en gemak:
Kiest u dan de Valet parking service.

Wilt u graag ontspannen op reis:
Kiest u dan voor de park, sleep en fly service.

Wat kost het parkeren bij Sky Park?

De prijzen van het parkeren bij Schiphol vindt u in onze Tarievenlijst Parkeren Schiphol.
Voor de prijzen van het parkeren bij Eindhoven Airport hebben we een aparte Tarievenlijst Parkeren Eindhoven Airport.

Dien ik bij Sky Park vooraf te betalen?
Bij Sky Park is het alleen mogelijk om vooraf per iDEAL of creditcard te betalen.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Sky Park?
Bij Sky-Park is het uitsluitend mogelijk om vooraf per iDEAL of creditcard af te rekenen. Tijdens het reserveren wordt u automatisch doorgestuurd naar een veilige betaalomgeving.
Hoe is de transfer van en naar Schiphol verzorgd bij de Shuttle parking service?
Sky Park organiseert de transfer van en naar de luchthaven middels 9 persoons comfortabele shuttle bussen. Alle shuttle bussen zijn voorzien van airco en hebben ruime zitplaatsen. Het is geen probleem om met deze bussen minder valide personen te vervoeren.
Hoe werkt het als u weer geland bent?
Bij elke service welke door Sky Park wordt aangeboden zult u bij vertrek worden ingelicht hoe uw terugreis exact in zijn werk gaat. Uiteraard dient u in alle gevallen telefonisch contact op te nemen met de chauffeur van Sky Park. Deze zal vervolgens er voor zorgen dat u de reis naar huis spoedig kunt voortzetten.
Hoe kunt u de boeking gemakkelijk annuleren?

U kunt uw reservering gemakkelijk annuleren via de website, op de pagina annuleren. Vervolgens ontvangt u zo spoedig mogelijk een bevestiging van uw annulering. Wanneer u 24 uur voor vertrek annuleert zullen er geen kosten in rekening worden gebracht. Wanneer u in minder dan 24 uur voor vertrek annuleert zal Sky Park genoodzaakt zijn het totaalbedrag in rekening te brengen.

Wat zijn de openingstijden van Sky Park?

Sky Park is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Sky Park is te allen tijde telefonisch of per mail te bereiken.

Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?

Wanneer u de reservering heeft geplaatst, krijgt u binnen enkele minuten een automatische reserveringsbevestiging in uw e-mail. In deze reserveringsbevestiging vindt u het adres van de parkeerlocatie. Daarnaast ontvangt u in de tweede bevestiging een routebeschrijving naar de parkeerlocatie. Voor een snelle afhandeling verzoeken wij u de reservering uit te printen en mee te nemen.

U boekt een park, sleep and fly maar bij welk hotel heeft u geboekt?

Onder de tab-> service op de website van Sky Park vindt u welke betreffende hotel partner van Sky Park voor u de park, sleep and fly zal verzorgen. Daarnaast vindt u de tevens het adres en uiteraard vindt u deze nogmaals terug in uw boekingsbevestiging. Sky Park zal het totale reserveringsproces verzorgen, u dient dus zelf niet nogmaals contact te zoeken met de betreffende partner.

Moet u zich nog melden voordat u de auto komt parkeren?

Dit is volledig afhankelijk van de service die u reserveert. Voor de Shuttle parking service en de Park, Sleep en Fly service dient u zich niet vooraf te melden voordat u op de betreffende locatie aankomt. Voor de Valet parking service geldt echter wel dat u zich moet melden voordat u met de auto aankomt op bij de betreffende luchthaven. U dient dan 20 minuten voordat u aankomt bij de betreffende luchthaven telefonisch contact te zoeken met de chauffeur. Naar aanleiding van uw telefoonbericht zal de medewerker voor u klaar gaan staan om u op te vangen bij de luchthaven.

U komt na middernacht retour, welke datum dient u dan in te vullen?

Voor een vlekkeloos verloop, dient u de juiste datum van retour in te vullen. Wanneer u bijvoorbeeld om 22:00 uur op de 26e vertrekt vanaf uw vakantiebestemming naar de betreffende luchthaven, en u landt om 2:00 uur ’s nachts, dan geeft u de 27e als retourdatum aan.

U wilt een wijziging doorgegeven?

U dient wijzigingen altijd via de email door te geven aan Sky Park. U kunt uw bevestiging gewoon beantwoorden of u kunt een email sturen naar info@sky-park.nl Naar aanleiding van uw wijziging zal Sky Park tevens aan u bevestigen wanneer de wijziging is doorgevoerd.

Wat is de transfertijd voor de Shuttle Parking service van en naar Schiphol?

Sky Park zal zorg dragen voor een zo snel mogelijke afhandeling van de administratieve zaken. Wanneer uw bagage in de shuttle bus is geladen wordt u in principe direct naar de luchthaven gebracht. Wanneer u op een bepaald tijdstip op de luchthaven wilt zijn, dient u er zelf zorg voor te dragen om tijdig bij de parkeerlocatie aanwezig te zijn. Wij adviseren u om rekening te houden met een transfertijd van 20 minuten, gemeten vanaf aankomst op de parkeerlocatie tot de aankomst op de luchthaven.

Bij terugkomst zal, nadat u zich telefonisch gemeld heeft, Sky Park direct actie ondernemen om u zo snel mogelijk op te halen bij de luchthaven Schiphol.

Hoe zit het met de beschikbaarheid van Sky Park?

Wanneer u het reserveringsformulier invult krijgt u direct bericht als de service welke u reserveert niet meer beschikbaar is in de door u gekozen periode. U kunt vervolgens gemakkelijk kiezen voor één van de andere services van Sky Park. Wanneer u geen kennisgeving treft, dan kunt u er vanuit gaan dat er voldoende beschikbaarheid is.

U heeft geen mogelijkheid tot het uitprinten van uw bevestiging?

Sky Park houdt zorgvuldig al haar reserveringen bij. Noteert u voor alle zekerheid even het ID-nummer en/of uw reserveringsnummer en neem deze mee.

Hoe veilig is het parkeren bij Sky Park?

Alle parkeervoorzieningen van Sky Park worden voorzien van een veilige uitstraling en voldoen dus ook aan de eisen van Sky Park. Alle voorzieningen zijn voorzien van 24 uurs bemanning.

Wat doet Sky Park met mijn gegevens?

Sky Park respecteert de privacy van alle gebruikers van haar parkeerservices. De door u verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt om uw reservering te kunnen afhandelen en om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Uw gegevens zullen niet aan derden verstrekt worden of gebruikt worden voor ongevraagd e-mail verkeer.

Wel kunt u een bevestigingsmail van uw reservering verwachten en bij terugkeer een reviewformulier. Hierin kunt u uw ervaringen delen over de parkeerservice van Sky Park.